Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 9 Antworten
und wurde 582 mal aufgerufen
 1. Mannschaft
kike Offline

02.12.2005 19:41
Umfrage Hinrunde Antworten
Hello, Hello.............

So Mandor die Hinrunde isch fertig. Um die Winterpause a wia fuassbollerisch aktiv zu sein (mit die fingor), hon i mor gedenkt es ASV Milland Forum zu nutzn (dor amme hot ins jo a fesche HP gemocht ).
Also nocha het i schun a por Frogn an enk:

1.Wer wor von enk aus dor beschte Spieler in dor Hinrunde?

2.Wos hot in dor Monnschoft gfahlt, dass se sofflt Gegntore kassiert hobm?

3.Wia hot enk die Orbat von insern nuin Trainer gfolln?

I hoff, dass es fleissig ontwortet!!

mfg die spinne

brusch Offline

02.12.2005 22:04
#2 RE: Umfrage Hinrunde Antworten
Hello hello..
Logisch wor i do beschte spielo muas ober sogn es hobm viele positiv überrascht! Do FEDE z.B mit sage und schreibe 10 Toooooooore! Mir persönlich hot do Andi volle guat gfolln!
Sicherlich wor der Wechsel zur Zone für viele a groaße Umstellung! Ober Mander des schoff mo....
Do Trainer hot seine Aufgobe super gemocht und isch sicherlich a groaße Bereicherung fürn gonzn sv Milland! In Tommy logisch net vergessn! Bravo Tom wia in die oltn Zeitn!!
Capitano sei un grande!!!!!
Wünsch enk no a schiane Winterpause und tiat net zu wilde

mfg

fede Offline

02.12.2005 23:29
#3 RE: Umfrage Hinrunde Antworten

Hello, hello

Amal als erstes an groassen Lob in Amme wegen der super guaten Homepage ( sei un grande).
A kompliment do gonzen Millander Manschaft für die Hinrunde. Do beste Spieler war logisch do Brusch lol, mit seine 10 Tore.
Mir haben so lei so viele Tore kassiert, weil mo Ihnen a Chance geben gewellt hoben oder Mister?
In Trainer mecht i vom ganzen Herzen danken, dass er an mi geglab hot
Lei weiter so Werner. Super
Es isch prutal schian in a so a geiler Mannschaft spielen zu terfen.
Danke Jungs ( Capitano sei un grande)

mfg fede

amme Offline

03.12.2005 13:29
#4 RE: Umfrage Hinrunde Antworten
ciao

@fede
danke für die blumen

i tat sogn, dass der fede mit seine 10 tore (ohne oan elfmeto) der beschtigschte spieler wor. ober nochdem i in der bar olbm an stress hon , sieg i des jo net amol so genau.
dass mir soviele tore gekriag hom, isch jo net so schlimm; mir hom jo demetsprechend viele gschossn. donk in die zwoa bomber fede und brusch......
zum trainer: werner, moch lei weiter aso. i glab dass heier die monnnschoft viel in bessern zusommenholt hot, und sel isch mui importante. gewinnen isch guat und recht, ober a hetz hom isch es wichtigschte der gonzn soche.

also auf dass mir die winterpause guat überstian und guat in die rückrunde startn.

grüsse
amme

Roman Offline

04.12.2005 19:02
#5 RE: Umfrage Hinrunde Antworten

1. Es hobs lei a Glück dass i schun zu olt bin. Schunst war do beschte Spieler a Ment a ondro!
2. In do Monnschoft hot (fast) nix gfahlt. Die Umstellung auf die Kette wars. Und net olm die gleiche Obwehr nou dozua, sem ischs net so leicht. In do Rückrunde schiaß mo gleich viele Tore und kriagn lei mehr die Holbn.
... und noch sein mir Meisto!!!
3. Und do Trainer isch sowieso indikutabl des passt perfekt a so!!!
4. Die Spinne hot die Zuaschauger vogessn. A wenn i selbo net olm war, find i dass a die Zuaschauger recht o.k. sein.

manuel Offline

04.12.2005 19:22
#6 RE: Umfrage Hinrunde Antworten
Hoi Roman, bester Zuschauer meine Meinung: Stoff

Roman Offline

05.12.2005 11:10
#7 RE: Umfrage Hinrunde Antworten

Sel kannt sein - auf olle Fälle do lauteschte!

rocco ( Gast )
05.12.2005 17:16
#8 RE: Umfrage Hinrunde Antworten

ola,

kaum gibs a forum, olle schun volle gasati... RIIIIIIIIIICHTIGGGGGGGGG SOOOOOOOOO... deis notscher, deis!!!! apropo, bin i a do meinung dass i do beschte tifoso wor!!! GAAAAAAASCHPAAAAAAAA, du nuttttte, laaaaaf amolllll...

... nochdem es mir noch di spiele nia zualoooooost, weil es ollm oan aubnknollt, bin i froah, dass do el ragno de frogn gstellt hot:

1. der beschte spieler isch schwierig zu bewertn, die monnschoft isch als gonzes supper zommgewochsn und sell werd no insre stärke werdn... do bruuschi hätt sichs verdiant, obo fan semm muass i ollm di bier saufn (er isch very busy impegniert alben)... deswegen DUUUU NET...
für mi isches do glühwein-wilder-schuss-crepaz-tom... er überzeugt net lei als vorbildlicher sportler (valalala ), sondern auch als unermüdlicher antreiber (in der bar ) GRATULIERE... und weiter so (afn plotz moani, ban fetn mogsch di awian zruggeholtn...)
2. liebe spinne, des sein hoooooorige frogn, dazu mechat i net stellung nemmen... ... ach, dechtersch: fa mir aus gsegn hobn mir soffl gegntore kriag, weil insre zwoa wunderstürmer a SCHEISS-PRESSING mochn!
3. wenn i a puppe warat, melo kucccckkkkerei... er konn guat zua-HORCHEN , mocht a modernes, effektives und tolles training... man geat wirklich jedesmol gerne training (ausser wenn der crepaz di hürdn austellt)und der lernfaktor isch groass! BRAVO MISTER

schmatz
enker rocco

manuel Offline

07.12.2005 08:43
#9 RE: suppo!! Antworten

Ciao ragazzi,noa hobs di Milan gsegn geschtern ha kannt net besser gian.Grande Milan..Amme suppo Home Page hosch do gemocht bravo!!!
Guate orbeit haint no weil für viele isch jo haitn Freitog lai für mi net, bin jo pan asoa daitschen FirmaScheisse scheisse scheisse...

rocco Offline

07.12.2005 18:27
#10 RE: suppo!! Antworten

... bolls obo paga gib isch de firma wieddo volle suppi, ha????

Sprung  
Der ASV Milland übernimmt keine Verantwortung für den Inhalt der Beiträge.
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz