isch höchste Zeit dass sich wieder eppas tuat do - leschto Eintrag im Frühjahr - zzz. Nochn erschtn Punkt in Gröden, schickn mir die nextn woll ohne wieder Hoam, oder? Also Jungs, außer die Gralln, volle Kämpfn und drei Punkte will i sechn!!!!!
hallo Opa , jo hosch recht hot sich net viel getun saitn friajohr... ober in dor freizeit sein koane de ins forum schreibn wert sich schun ändorn wegn morgen sog lai oans mir lig des 3-2 in grödn no afn mogn
so, nochdem i iatz es netz zum ersten mol so richtig zoppeln gelossn hon ,konn i mi a getraun do eppas inni zu schreibn.laut tabelle hon i gsegn, dass mo lai 3 punkte hinter do spitze sein, also isch no olls drinnen!!!!am somstog werrn de ersten 3 punkte woll af inser konto gian!!!an gruaß in di drei schwarverletztn und guate besserung!
JAAAWOOHL!!!!! Tuat des Guat. Dr erschte Sieg in do nuin Saison. Des isch geil - kannt man sich drun gewöhnen - weito so. Elmar - lei net vozogn. Und Spinne... jo, jo i sog eh nix - war jo et so letz.
so mando, ob iatz schenkmo jedn gegner 4e ein!!!! nor werd nicht fahln!!! erstes opfer isch am sunntig do tabellenführer!!! also olle fit in sunntig und gas!!!
hoi mando, hobs gsegn, geile meisterschoft!! olls banond. olle spielnse fir ins , lai mir net !!! iatz reissmo ins noamol zomm, holn in de restlichen zwoa hoamspiele de 6 punkte no, nor giamo a awian motivierter zin törggelen und nor a in die rückrunde!!! und wia schun an olter feschtlorganisator in innsbruck richtig gsogg hot: fetzmo los, gebmo gas!!! seavas