Hello, Hello..... also i mecht mi gonz herrzlich bei dor monnschoft bedonkn fir die super guate Hinrunde. Ein grosses Lob in grande Mister Elmar und logisch in Capitano ah.. Firs negschte Johr bitte koane Eigentore mehr (Olaf 2) !!!! Grande ragga!!!!!!! net zu wilde in dor Winterpause
Sel isch woll a Frechheit schlechthien! Schkandaloso! Die zwoa Selbschttore von mir werdn derwähnt ober sel von ondern deitschen Kolleg hots et geben?? Zudem warn die Palle a ohne mein totsch von Gegner innegewickst wordn..et? Und des oane isch gar lei boan Trainingsspiel gwesen..... Ober werd versuchen s nägschte mol mehr ins andre Tor zu schiaßen...gel!
Wos hob n es eigentlich olle mit die bleaden schmeilies? So wos bleads hon i jo selten gsehen.
Nimms net so tragisch kdo ,wegen die eigentore , a wenn des in aldein beim letzten pokalspiel durchwegs "tor des monats" qualitäten ghob hot....eiskolt versenkt....leider holt ins folsche netz...... Dafür muasch holt in der rückrunde s oane oder s ondere schiassen....
In Antwort auf:Sel isch woll a Frechheit schlechthien! Schkandaloso! Die zwoa Selbschttore von mir werdn derwähnt ober sel von ondern deitschen Kolleg hots et geben??
na deitsche net wos i mi errinnern konn lai südtiroler
... na und wo is lob fürn weltklasse-fahndlwachtla geblieben isch? ... gleichzeitig wachtln , bier trinken, tschiggn und afn hyperaktiven mister aupassn isch a net a letze leischtung... wenn des a so isch...
Fandlwachtln sel konn jo a jedo,obo wia moans mocht sel isch a nondre froge!!!!Ciao Rocco, lai weito aso und danke trotzdem für deine suppo unterstützung
I glabs net inso ingebürgeto Piffke schreib in inson dialekt. Respect!!! Der hot schun einiges gilernt bei ins, sel muas mon schun sougn - außer vielleicht - F--ball s-----n. Obo sel isch jo a net so leicht für an deitschn. Und wegen dei Gsichtln tian mor ins net auregn gel!!! Schian Feiertog nou - übrigens i tua a orbeitn et lei die deitschn.
A wenns nix zur soche hot.....i muases oanfoch loswerden....
INTER 3-2 ACMILAN.....tictactic....mir hobm in blinker ausser getun ,enk oigschossen und überholt.......gell forum meíster spinne ...abbiamo tolto le corna al diavolo!!! wia singen se....its a beautiful day....
Grüsse an olle meine freunde (conoscienti) milanisti.....
so iatz bin i a amol bei enk im forum und gib mein senf dozua! die hinrunde wor super, weil mir a zusommen gewürfelter haufen sein und jo a lei oanmol die woche trainieren. bester spieler der hinrunde: spinne und die zwoa trainer sein sowieso super! do capitano isch lei a pollo, tiat ihn lei net zuviel loben!!! wir sehen uns wieder am brixner weinmarkt serbuuuuus